środa, 6 lipca 2011

Początki

Swoją przygodę z angielski zaczęłam dopiero w szkole średniej. Rodzice wysłali mnie do renomowanego liceum w Warszawie, gdzie języki obce, w szczególności angielski, stały na bardzo wysokim poziomie.
Już na samym początku uświadomiłam sobie, że nauka tego języka przychodzi mi łatwo i daje wiele satysfakcji. Należałam do najlepszych osób w klasie, w czym niewątpliwie pomogły mi dodatkowe zajęcia, które zostały opłacone przez rodziców.
Dzięki swojemu uporowi udało mi się zostać laureatką olimpiady z języka angielskiego. Otworzyło mi to drogę na wszystkie filologie angielskie w kraju.
Po długich rozmyślaniach i naradach z rodziną zdecydowałam się wybrać filologię w Poznaniu, ze względu na jej wysoki poziom, oraz renomę, jaką cieszą się jej absolwenci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz